Anunturi Notificari / Diverse
Publica ACUM! Publica anuntul acum cu agentia Media Press Publishing! Plata online disponibila imediat cu card bancar si alte modalitati. Publicare URGENTA Scrie textul anuntului pe WhatsApp la telefon 0770.595.458 si veti primi un mesaj cu suma de plata. detalii... Modalitati de plata Anunturile se pot achita cu card bancar, mandat postal, transfer bancar, trezorerie sau curiei. detalii...

Ziarul JuridicAnunturi Notificari / Diverse

Subsemantul Vilcu Petru Ovidiu, cu domiciliul in București, sector nr.1, declar pierdut tichet de parcare pentru autoturismul marca Ford Fiesta cu nr. de inmatriculare B-700-VOP, tichet utilizat pentru accesul in parcarea aeroportului Henri Coandă, Otopeni. Cu ocazia publicării acestui anunț declar tichetul nul . 22 Iun 2022
Cautam student/studenta pentru angajare in compartiment financiar/contabil cu perspective in cariera. Tel 0744 656 397 21 Iun 2022
Pascal Sorin Ionel declara pierdut contract de vanzare cumpărare Nr. 37599 din data de 18.05.1994 incheiat intre Gyorgy Ferenc si R.A. Comprest Brasov. 21 Iun 2022
PRIMARIA COMUNEI ARGETOAIA Str. C-tin Argetoianu, nr.186, localitatea Argetoaia , tel/fax 0251452701 Cod fiscal 4554190 , e-mail office@primaria-argetoaia.ro Nr. 3996/10.06.2022 ANUNŢ Consiliul Local Argetoaia, cu sediul in localitatea Argetoaia, str. C-tin Argetoianu, nr. 186, județul Dolj, in baza HCL nr. 24/31.05.2022, anunţă declanşarea procedurii de selecție a candidaţilor pentru postul de administrator public al societății de interes public local S.C. APA-CANAL ARGETOAIA S.R.L. Această procedură de selecție se va derula in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a intreprinderilor publice cu completările și modificările ulterioare și HG nr. 722 /2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a intreprinderilor publice. Procedura de selecție cuprinde două etape succesive: Etapa I - selecţia dosarelor candidaților. Etapa a II-a - interviu pentru candidaţii declaraţi "admişi" după etapa I. Conform Hotărarii Consiliului Local Argetoaia nr. 24/31.05.2022, cerințele care trebuie indeplinite de candidați sunt următoarele: Au cetățenia rămana, cetățenie a altor state membre a UE sau a statelor aparținand Spațiului Economic European și domiciliul in Rămania Cunoașterea limbii romane (scris și vorbit) Capacitate deplină de exercițiu Stare de sănătate corepunzătoare funcție pe care candidează, atestată pe bază de documente medicale Nu a fost destituit dintr-o funcție publică sau nu i-a incetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare in ultimii 5 ani Să nu fi desfășurat activitate de poliție politică, astfel cu este definită prin lege Să nu aibă inscrieri in cazierul judiciar și fiscal Să nu facă parte din mai mult de 3 consilii de administrație ale unor regii autonome sau societăți comerciale. Studii superioare absolvite cu diplomă de licență Vechime in muncă (după caz - vechime in specialitatea studiilor) - minim 2 ani Este independent in sensul art. 1381 din Legea 31/1990, republicată Criteriile propuse pentru selectarea persoanele care intenționează să ocupe postul de administrator public sunt următoarele : Cunoștințe privind atribuțiile administratorului unei societăţi de interes public local; Competenţă managerială (studii superioare; viziune strategică; luarea deciziei; managementul personalului; cunoştinţe specifice obiectului de activitate al societăţii; cunoştinţe privind bunele practici de guvernanţă corporativă);3. Competenţă profesională (comunicare, organizare, coordonare şi control) Măsuri organizatorice propuse pentru selectarea persoanele care intenționează să ocupe postul de administrator public sunt următoarele : inscrierea persoanelor interesate de ocuparea postului de administrator se va face pe bază de Scrisoare de intenție insoțită de un Curriculum Vitae la care se vor atașa documente justificative privind indeplinirea condițiilor de participare; Verificarea indeplinirii criteriilor de selectare se va face de către o comisie stabilită de Consiliul local Argetoaia; Termenul limită de depunere a dosarelor de către candidați este 5 iulie 2022 iar data organizării interviului de către Consiliul local Argetoaia este 15 iulie 2022. Formularele stabilite prin procedura de selecție aprobată de consiliul local Argetoaia pot fi procurate de la sediul Primăriei Argetoaia. Primar, BEZNA MIRCEA 17 Iun 2022
*FAST INSOLV IPURL notifica tuturor creditorilor debitoarei PHILIP STALCO IMPEX SRL cu sediul in Bucuresti str. Obcina Mare nr. 5 bl. A3 sc. A et. 4 ap. 15 sector 6 inmatriculata sub nr. J40/11516/2009 avand CUI 26289418 ca prin Incheierea din 31.05.2022 a Tribunalului Bucuresti in dosarul nr. 13463/3/2022 s-a dispus intrarea in faliment in procedura simplificata, stabilindu-se urmatoarele termene: pentru inregistrarea cererii de admitere a creantelor: 12.07.2022, pentru intocmirea tabelului preliminar al creantelor: 19.07.2022 si pentru afisarea tabelului definitiv al creantelor 02.08.2022. Data primei adunari a creditorilor: 21.07.2022. 09 Iun 2022
INSTITUTIA: SC TCE COMPPIL SA ORC J40/11054/2018, CUI: 1579653 SEDIUL SOCIAL: BUCURESTI, SECTOR 1 TELEFON: 0233/214233 E-MAIL: anca.rusu@tce3brazi.ro Nr. 37/06.06.2022 CONVOCATOR In conformitate cu prevederile Legii nr.31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile ulterioare si ale Statutului societatii, Consiliul de Administratie al SC TCE COMPPIL SA, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/11054/2018, cod de identificare fiscala 1579653, CONVOACA Pentru data de 11.07.2022, ora 12.00, la punctul de lucru din Piatra-Neamt, Aleea Tineretului, nr. 2-4, jud. Neamt, pentru actionarii evidentiati la R.V.M. Consult - Bacau, la data de referinta 23.06.2022, ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR cu urmatoarea ORDINE DE ZI 1. Aprobarea schimbarii obiectului principal de activitate, respectiv: a) din domeniul principal de activitate cod CAEN 462, "comert cu ridicata al produselor agrícola brute si al animalelor vii", in domeniul principal de activitate, cod CAEN 682, "inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau in leasing"; b) din activitatea principala de activitate cod CAEN 4624, "comert cu ridicata al blanurilor, pieilor brute si al pieilor prelucrate", in activitatea principala de activitate cod CAEN 6820, "inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau leasing". 2. Aprobarea completarii activitatilor secundare cu activitatea cod CAEN 4624, "comert cu ridicata al blanurilor, pieilor brute si al pieilor prelucrate". 3. Actualizarea, respectiv completarea Actului Constitutiv al TCE Comppil SA in conformitate cu cele stabilite la punctele 1 si 2 din prezenta ordine de zi. 4. Imputernicirea domnului Ababei Vasile, in calitate de Presedinte al Consiliului de Administratie, sa semneze Actul constitutiv actualizat. 5. Imputernicirea doamnei Laiu Ruxandra, sa indeplineasca toate procedurile si formalitatile prevazute de lege pentru a duce la indeplinire hotararile A.G.E.A. 6. Diverse. Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul, in scris, ca in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii, sa introduca noi puncte pe ordinea de zi, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala. Fiecare actionar are dreptul sa adreseze in scris, in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii, intrebari privind punctele de pe ordinea de zi, iar societatea comerciala are obligatia de a raspunde acestora, intreaga procedura desfasurandu-se cu respectarea confidentialitatii informatiilor, a intereselor comerciale ale societatii, precum si cu stabilirea in prealabil a identitatii actionarului si a numarului de actiuni detinut. Data de referinta este data de 23.06.2022, astfel incat numai persoanele care au calitatea de actionar la aceasta data au dreptul de a participa si a vota in cadrul adunarii generale. Daca prima AGEA nu poate lucra din cauza neindeplinirii cvorumului, cea de-a doua AGEA va avea loc a doua zi, respectiv data de 12.07.2022, in acelasi loc, la aceeasi ora si cu aceeasi ordine de zi, indiferent de cvorumul intrunit. Documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta si procura direct de la punctul de lucru al societatii din municipiul Piatra-Neamt, Aleea Tineretului, nr. 2- 4, judetul Neamt, incepand cu data de 04.07.2022. Relatii suplimentare pot fi obtinute la sediul societatii sau la telefon 0737504756. PRESEDINTE CONSILIU DE ADMINISTRATIE ABABEI VASILE 09 Iun 2022
Eventualii mostenitori ai defunctului Craciun Iulian decedat la data de 04.12.2019cu ultimul domiciliu com Moara Vlasiei sat Caciulati str Academiei Nr 18 jud Ilfov sunt invitati sa se prezinte la data de 15.06.2022,ora12.00 la sediul Biroului Individual Notarial Ivan Sanda-Tatiana din com Moara Vlasiei sos Eroilor Nr 201A jud Ilfov pentru a participa la dezbaterea procedurii succesorale a defunctului Craciun Iulian. 06 Iun 2022
30 Iun 2022Editia #2364
Pentru o navigare personalizata, folosim cookies.