Anunturi Insolvente / Licitatii
Publica ACUM! Publica anuntul acum cu agentia Pazo Media! Plata online disponibila imediat cu card bancar si alte modalitati. Publicare URGENTA Scrie textul anuntului pe WhatsApp la telefon 0770.595.458 si veti primi un mesaj cu suma de plata. detalii... Modalitati de plata Anunturile se pot achita cu card bancar, mandat postal, transfer bancar, trezorerie sau curiei. detalii...
Birou fizic de preluare Anunturi
Piata ROMANA, Bucuresti
- vezi locatie -
Program: L-V: 10.00 - 15:00
Bd. Magheru nr. 32 - 36, Anexa E ( intre statiile de metrou de la Piata Romana)
E-mail: florentina@mediapress.ro
mareste harta

Ziarul JuridicAnunturi Insolvente / Licitatii

Inspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera Sighetu Marmatiei, cu sediul in munici piul Sighetu Marmatiei, strada Dragos Voda, numarul 38, organizeaza licitatie publica deschisa cu strigare pentru vanzarea urmatoarelor bunuri materiale de resort auto: autospeciala Nissan Pathfinder 2cpl., autospeciala Iveco Massif 2cpl., furgon transport marfa Volkswagen Transporter 1cpl. Caietele de sarcini se pot obtine de la sediul I.T.P.F. Sighetu Marmatiei, Serviciul Logistic, in perioada 19.07 04.08.2024. Licitatia va avea loc la sediul I.T.P.F. Sighetu Marmatiei, in data de 05.08.2024, ora 12.00. Datele ulterioare de desfasurare a licitatiei in caz de neadjude care vor fi 20.08.2024, ora 12.00, respectiv 26.08.2024, ora 12.00, la sediul I.T.P.F. Sighetu Marmatiei, sens in care va fi intocmit caiet de sarcini pentru faza respectiva, acestea putand fi achizitionate de la sediul I.T.P.F. Sighetu Marmatiei astfel: pentru faza II in intervalul 06.08-14.08.2024, pentru faza III in intervalul 21.08-23.08.2024. Informatii suplimentare se pot obtine la telefon: 0262.314.528, fax 0262.348.371. 17 Iul 2024
Conpet S.A. achizitioneaza bunuri/ servicii/ lucrari confom Normelor Procedurale Interne de Achizitii, Revizia 5. In peri oada 10 - 16.07.2024 s-au postat pe site-ul Conpet, urmatoarele achizitii: 1) Servicii de traducere externa autori zata. 2) Proiectare si executie lucrari de modernizare a siste mului de masurare Poarta 3 Petrobrazi. 3) Servicii de elabo rare analiza de amplasament, studii suport, proiectare si executie sistem de producere energie electrica cu panouri fotovoltaice in incinta Statiei Automatizate Titei Constanta Sud - Conpet S.A. Ploiesti. 4) Servicii de elaborare analiza de amplasament, studii suport, proiectare si executie sistem de producere energie electrica cu panouri fotovoltaice in incinta Statiei Automatizate Titei Calareti - Conpet S.A. Ploiesti. 5) Livrarea unui aparat cu ultrasunete pentru masu rarea grosimilor de perete la conductele si rezervoarele metalice. 17 Iul 2024
Descriere lot procedura PASTRAVUL DIN TARA TA COOPERATIVA AGRICOLA, sediul social: str. Cuza Voda, nr.4, Slanic, judetul Prahova, Romania, va invita sa participati la procedura de atribuire a contractului de achizitie sonde de mediu; containere santier; camion platforma cu macara; camion frig 3.5 t; doua unitati, camion frig mma 18 t; hidrobioane; semiremorca frigorifica; semiremorca prelata, doua unitati; cap tractor; doua generatoare din cadrul proiectului , Beneficiar: PASTRAVUL DIN TARA TA COOPERATIVA AGRICOLA. Se doreste achizitionarea: ACHIZITIE SONDE DE MEDIU; CONTAINERE SANTIER; CAMION PLATFORMA CU MACARA; CAMION FRIG 3.5 T DOUA UNITATI; CAMION FRIG MMA 18 T; HIDROBIOANE 12 BUCATI, DOUA UNITATI; SEMIREMORCA FRIGORIFICA; SEMIREMORCA PRELATA, DOUA UNITATI; CAP TRACTOR; GENERATOR. Detalii despre aceste achizitii gasiti in Specificatii tehnice pe situl www.pastravuldintarata.com Ofertantii au la dispozitie, in cadrul anuntului, documentatia de atribuire si formularele aferente. Locul de realizare a investitiilor Marea Neagra, Mangalia, judetul Constanta. Durata contractului va fi de 24 luni de la data semnarii contractului. Tip de contract: Furnizare bunuri. Procedura aplicata: Conform prevederilor OMFE nr.1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene. Elaborarea notei justificative de atribuire: In conformitate cu OMFE 1284/2016: Se vor compara ofertele primite prin raportarea lor la toate cerintele publicate si se va alege oferta care indeplineste cerintele tehnice si prezinta avantaje fata de acestea, la un raport calitate/ pret competitiv. Prin urmare, se vor analiza si compara, in vederea realizarii scopului proiectului, urmatoarele elemente: asumarea unor angajamente superioare in raport cu cerintele minime solicitate in documentatia de atribuire care pot aduce avantaje calitative, tehnice sau financiare, pret, avans solicitat, termen de plata si termen de executie. Data si ora limita de depunere a ofertelor 19.08.2024, ora 12:00. Adresa unde se pot transmite ofertele: Str. Iuliu Maniu, nr. 47, et 4, birou 404, judetul Brasov, Romania. Informatii suplimentare se pot obtine de la punctul de lucru al cooperativei din Str. Iuliu Maniu, nr. 47, et 4, birou 404, judetul Brasov, Romania, manager de proiect: Burlacu Silvian, tel 0751.659.925, mail: blacksea@pastravuldintarata.com 17 Iul 2024
22 Iul 2024Editia #3117